Strand_SM7.jpg

Medlemskap på Strand Golf

År 2019 firande Strand GK 20 år som golfklubb, även om dåtidens lantbruk har genomgått en stor förvandling har Strand GK behållit sin avslappnande och familjära miljö.

Från klubbhuset och terrasserna har du utsikt över både golfbanan och sjön, välj en av platserna för att avsluta golfrundan med en kall öl eller något från restaurangen. Det finns alltid något spännande att delta i ute på Strand, välj bland en mängd olika golftävlingar och sociala event.

Under 2017 anlitade Strand Golf en av Sveriges ledande golfarkitekter - Johan Benestam - för att skapa och genomföra en full renoveringsplan för golfbanan. Tillsammans med teamet på Strand kommer Johan att säkerställa att Strand Golf fortsätter att utvecklas under flera år framöver och att klubben fortsätter sträva efter att vara en av de bästa och mest välkomnande golfklubbarna i mellansverige.

Om du vill veta mer om våra medlemskap vänligen kontakta oss på info@strandgolf.se, det går också bra att skicka in en förfrågan nedan.

Medlemskap 2024

Fullvärdig medlem 6700 kr

Partner/sambo 12,900 kr

Båda måste vara skrivna på samma adress.

Familj 13,500 kr

Familjemedlemmar måste vara skrivna på samma adress. Barn upp till och med 21 år kan spela på medlemskapet.

Vardagsmedlemskap 5200 kr

Fritt spel måndag - fredag (gäller ej helgdagar)

Greenfeemedlemskap 1990 kr

Inkluderar medlemskap & 3st greenfee-biljetter för 18 hål.

Juniorer:

19-25 år 3500kr

Fritt spela alla dagar.

12-18 år 2700 kr

Upp till och med 11 år 990kr

Fritt spel alla dagar.

OBS: Alla priser (utom för greenfeemedlemar) inkluderar en städavgift på 200kr som man får tillbaka om man är med på städdagen.

Greenfee-samarbeten

Orresta GK: 50% rabatt på greenfee mån - tors för fullvärdiga medlemmar.
Mälarbadens GK: 50% rabatt på greenfee mån - tors för fullvärdiga medlemmar.
Köpings GK: 25% rabatt på greenfee alla dagar för fullvärdiga medlemmar och vardagsmedlemmar.
Eskilstuna GK: 300 kr greenfee för fullvärdiga medlemmar under hela vecka 30 & 31.